سه شنبه ۰۲ تیر ۰۵

بهترین پیشنهاد زندگیت...

سلام من اناهیتا برزگز هستم دستیار دندانپزشک و تجربیاتمو باهاتون در میون میزارم.

۱۲ بازديد
۰ ۰
من اناهیتا برزگر  دستیار یه دندان‌پزشک توی یکی از کلینیک‌های معتبر شهر رشت هستم و سال‌هاست که تو این حوزه کار می‌کنم. به خاطر شغلم، با انواع بیماران، درمان‌ها و تجربه‌های مختلف سر و کار دارم و خب کم‌کم یه دید خوب نسبت به کیفیت خدمات دندون‌پزشکی پیدا کردم.

چند وقت پیش یکی از دوستای صمیمی‌م اومد سراغم و گفت که می‌خواد جراحی کاشت ایمپلانت انجام بده. چون دندون یکی از فک پایینش رو از دست داده بود و حسابی اذیت می‌شد. ازم خواست اگه جایی رو می‌شناسم که قابل اعتماد و حرفه‌ای باشه، بهش معرفی کنم.

بدون لحظه‌ای تردید، گفتم: "حتماً برو کلینیک دندان‌پزشکی اپکس. از بهترین کلینیک‌های شهر رشت برای جراحی کاشت ایمپلانته." دلیلشم ساده‌ست: تیم حرفه‌ای، تجهیزات مدرن، محیط تمیز و استریل، و از همه مهم‌تر، دندان‌پزشک‌هایی که واقعاً حوصله دارن و با دقت کار می‌کنن.

روند کار هم توی اپکس خیلی منظم و حرفه‌ایه. اولش یه جلسه مشاوره انجام می‌شه، عکس‌برداری دقیق انجام می‌دن، وضعیت استخوان فک بررسی می‌شه، و اگه همه‌چیز مناسب باشه، زمان جراحی تعیین می‌شه. جراحی با بی‌حسی موضعی انجام می‌شه و خیلی از مراجعین حتی از درد بعدش هم تعجب می‌کنن چون خیلی کمتر از چیزی بود که انتظار داشتن.

بعد از جراحی هم مراقبت‌ها و توصیه‌های لازم کاملاً توضیح داده می‌شه و تیم پشتیبانی همیشه در دسترسه.

اگه شما هم  قصد انجام جراحی ایمپلانت در رشت رو داره، من به‌عنوان کسی که سال‌ها تو این فضا کار کرده، با اطمینان کامل کلینیک دندان‌پزشکی اپکس رو پیشنهاد می‌کنم. چون واقعاً فرق یه کار اصولی و مطمئن رو اونجا می‌تونین حس کنین
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.